بسکتبال گرگان سزاوار افتخارات بیشتری است

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، مهران شاهین طبع شامگاه دوشنبه در حاشیه تمرین تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: گرگان مهد بسکتبال ایران است و من احساس کردم می توانم به بسکتبال این شهر یاری کنم و با ملاحظه به گرگان آمدم.

بسکتبال گرگان سزاوار افتخارات بیشتری است

وی اضافه کرد: بسکتبال گرگان با توجه به صندلی آن در کشور سزاوار افتخارات بیشتری است و ما باید برای دستیابی به پیروزیت تمام کوشش خود را انجام دهیم.

بسیاری از بازیکنان با کیفیت جذب تیم های دیگر شدند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مورد عملکرد این تیم در بازار جابجایی گفت: ما دیر وارد بازار شدیم و بسیاری از بازیکنان با کیفیت جذب تیم های دیگر شدند، تا کنون روزبه ارغوان، نوید رضایی فر، علیار نجفی، احمد بوستانیان، امیرحسین آذری و امیر صدیقی را استخدام نموده ایم که همگی بازیکنان باکیفیتی هستند.

شاهین طبع ادامه داد: با توجه به عملکرد حامد سهراب نژاد در فصل گذشته و تجربه این بازیکن، امیدواریم وی را هم به تیم اضافه کنیم اما تا کنون پیروز به ارتباط با وی نشدیم.

وی در مورد حضور حامد حسین زاده در گرگان یادآور شد: حسین زاده علاقمند بود در گرگان بازی کند اما با تیم پتروشیمی بندرامام قرارداد امضا نموده و از لحاظ اخلاقی درست نیست با وی مذانموده کنیم و وی برای دیدن من به گرگان آمد.

شاهین طبع در مورد شرایط بازیکنان بومی اعلام کرد: گرگان هم بازیکنان خوبی دارد که من بیشتر آنها را می شناسم و آنهایی که شایسته باشند را انتخاب خواهم کرد.

به گفته وی، هر بازیکنی که در خدمت تیم باشد و موجب ارتقای کیفیت تیم گردد را به خدمت می گیریم.

به جذب پری پتی علاقمندیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مورد اعضای کادر فنی این تیم اظهار کرد: نشستی با مسئولان باشگاه داشتیم و با مشورت آنها کادر فنی قابل قبولی را انتخاب خواهیم کرد و تا آنجایی که امکان دارد از نیروهای بومی استفادخ می کنیم.

شاهین طبع اضافه کرد: کادر فنی قبلی به همراه بازیکنان، مسئولان و مردم گرگان کار بزرگی انجام دادند و من می دانم که وارد کار سختی شده ام و پیروزیت این تیم نیازمند صبر، آرامش و سخت کوشی است.

وی با بیان اینکه طرفداران گرگانی بسکتبال را درک می نمایند، بیان نمود: از طرفداران می خواهم صبر و آرامش داشته باشند و مانند گذشته تیم شهرشان را حمایت نمایند، کار کردن در گرگان بسیار سخت است و من این را می دانم.

شاهین طبع در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای جذب پری پتی ستاره آمریکایی فصل گذشته شهرداری گرگان دارید یا خیر، گفت: پتی بازیکن خوبی است و مردم گرگان هم خیلی او را دوست دارند و من هم به خواسته مردم احترام می گذارم و این بازیکن یکی از گزینه های ما خواهد بود.

وی یادآور شد: نمی خواهیم تیم را کامل ببندیم و باید کم کم پیش برویم و در طول فصل تیم را تکمیل کنیم.

گفتنی است؛ فصل جدید رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با حضور 15 تیم از 9 آبان شروع خواهد شد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3841

به "بسکتبال گرگان سزاوار افتخارات بیشتری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسکتبال گرگان سزاوار افتخارات بیشتری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید