بازی های ساحلی دنیا، انتها کار کاروان ایران با 3 مدال

به گزارش سهندبلاگ، کاروان ورزشی کشورمان اعزامی به نخستین دوره بازی های جهانی ساحلی که در 4 رشته پای در این میدان گذاشته بود با کسب 3 مدال طلا، نقره و برنز به کار خود سرانجام داد.

بازی های ساحلی دنیا، انتها کار کاروان ایران با 3 مدال

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کاروان ورزشی ایران 17 ورزشکار به این دوره از بازی ها اعزام نموده بود که 12 ورزشکار تیم فوتبال ساحلی را تشکیل می دادند.

ملی پوشان کشورمان تیم های اوکراین، سنگال و پاراگوئه را با پیروزیت پشت سر گذاشتند و به دیدار نیمه نهایی راه یافتند.

این تیم با شکست برابر روسیه در دیدار نیمه نهایی از راهیابی به فینال بازماند تا در شب خاتمهی بازی ها برای کسب مدال برنز به مصاف تیم ایتالیا برود.

ملی پوشان کشورمان در این دیدار نیز با انگیزه ظاهر شدند و بعد از تساوی 5 بر 5 در وقت اضافه، در ضربات پنالتی با به ثمر رساندن 3 گل پیروز میدان شدند و مدال برنز این دوره از بازی ها را بدست آوردند.

فدراسیون کشتی که در دوران طولانی سرپرستی حضور در مسابقات کسب سهمیه این بازی ها را فراموش نموده و این فرصت ارزشمند را از دست داده بود بعد از رایزنی صالحی امیری با لالوویچ صاحب یک سهمیه شد تا پویا رحمانی ملی پوش مازندرانی جواز حضور در این بازی ها را بدست آورد.

رحمانی با قدرت و تکنیکی مثال زدنی توانست در کمتر از 5 ساعت 6 حریف قدرتمند از کشورهای ترکیه، برزیل، آمریکا، یونان و آذربایجان را مقتدترانه از پیش رو برداشته و مدال طلای این بازی های را بر گردن آویزد.

کشتی های رحمانی آنقدر جذاب و دیدنی بود که شب گذشته پس از مراسم توزیع مدال توسط صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ایران، نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی با حضور در کنار رییس کمیته ملی المپیک و سجادی سرپرست کاروان توکیو2020 و پویا رحمانی، به وی تبریک گفت و عملکردش را تحسین کرد.

فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی نمایندگان کاراته کشورمان در این دوره از بازی های ساحلی جهانی بودند که فاطمه صادقی پیروز به کسب نخستین مدال کاروان کشورمان شد.

صادقی که به تازگی از تیم ملی امید به بزرگسالان آمده و رنگ 17 جهان را دارد با شکست تمام حریفان قدرتمند خود به دیدار فینال و مصاف با سانچز اسپانیایی راه یافت که نفر برتر رنکینگ جهان است.

وی علیرغم اینکه شایستگی کسب مدال طلا را نیز داشت به ورزشکار اسپانیایی نتیجه را واگذار کرد تا تیم دو نفره نیز یک مدال نقره ارزشمند برای کاروان ورزشی ایران به دست آورد.

ابوالفضل شهرجردی دیگر نماینده کشورمان در کاتا که در گروه A با بوتاند ناگی از مجارستان، فلیپه کنتراراس از کلمبیا، ایلیا اسمورگانر از آلمان، احمد زیگی زارستا از اندونزی، مین داک از فرانسه، آریل تورس از آمریکا و علی صاف اوغلو از ترکیه همگروه شده بود نتوانست به دور بعد صعود کند.

در خاتمه مسابقات سنگ نوردی نخستین دوره بازی های جهانی ساحلی در بخش زنان، الناز رکابی با کسب دو امتیاز تاپ و 4 امتیاز bonus در صندلی نهم ایستاد و از راهیابی به مرحله خاتمهی بازماند؛ در بخش مردان نیز علی برات زاده با کسب دو امتیاز تاپ و 4 امتیاز bonus در صندلی چهاردهم ایستاد و از راهیابی به مرحله خاتمهی بازماند تا این تیم تنها رشته بی مدال کاروان باشد.

سرپرستی این کاروان را پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران و رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی برعهده داشت.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4600

به "بازی های ساحلی دنیا، انتها کار کاروان ایران با 3 مدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های ساحلی دنیا، انتها کار کاروان ایران با 3 مدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید