بازدید مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار از آسایشگاه کهریزک البرز

به گزارش سهندبلاگ، مدیر عامل جامعه نیکوکاری ابرار به همراه رحیم بنامولایی رئیس اتاق کرج از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بازدید کردند.

بازدید مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار از آسایشگاه کهریزک البرز

علی اصغر خامنوی و هیات همراه با حضور در بخش های مختلف این آسایشگاه با نحوه نگهداری سالمندان، معلولان جسمی حرکتی و بچه ها اوتیسم و فعالیت های این موسسه آشنا شدند.

طی این ملاقات بخش های مختلف، مانند مرکز جامع نیلوفر و همینطور مرکز جامع لاله، مرکز نگهداری سالمندان مورد بازدید نهاده شد.

همچنین در نشستی با مدیر آسایشگاه کهریزک بر همکاری فعالان مالی البرز برای تجهیز ساختمان جدید سالمندان زن در این مرکز بحث و گفتگو شد.

جامعه نیکوکاری ابرار، به عنوان نهاد مورد اعتماد جامعه فعالان مالی کشور، مطلع سازی فعالان مالی به ایفای مسئولیت اجتماعی در جامعه را در دستور کار دارد.

بدین منظور برقراری تعامل میان سازمان های مردم نهاد و خیریه های مورد اعتماد کشور و فعالان مالی یکی از رویکردهای ابرار است. در همین ارتباط، یاری­ های هدفمندی به خیریه کهریزک ارائه می گردد که از جمله می توان به خرید و اهدا 10 تخت ویژه بیماران و همچنین یاری مستمر تعدادی از پرنسل اتاق ایران به صورت ماهیانه اشاره نمود.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6418

به "بازدید مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار از آسایشگاه کهریزک البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار از آسایشگاه کهریزک البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید