بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز

به گزارش سهندبلاگ، رئیس بنیاد مستضعفان بعد از ظهر امروز، شنبه 21 اردیبهشت به همراه رئیس جهاد دانشگاهی و هیأت همراه، از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی (هلجرد) و پارک علم و فناوری البرز بازدید کرد.

بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز

به گزارش خبرنگاران منطقه البرز، محمدسعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان به همراه حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی، هیأت همراه و رئیس پارک علم و فناوری البرز با حضور در خط فراوری (بافت و دوخت) تورهای قفس و پرورش ماهی در دریا، مرکز خدمات تخصصی بیوتکنولوژی فراوریمثل در حیوانات مزرعه ای پژوهشگاه ابن سینا، پژوهشکده گیاهان دارویی و مرکز ملی ذخایر ژنتیک و زیستی ایران، مرکز ساخت مبدل های الکتریکی واحد علم و صنعت و مرکز ماشین های الکتریکی سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر با دستاوردها و توانمندی های این مجموعه آشنا شد.

سعیدی کیا در حاشیه این بازدید اظهار کرد: مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز از پتانسیل های فراوانی برخوردار است که استفاده از این ظرفیت ها می تواند ما را در پیشبرد اهداف مشترک کمک رساند.

وی با اشاره به این که این پروژه های مشترک شامل حوزه های گیاهان دارویی، دام، طیور، کشاورزی و برق می گردد، اضافه نمود: با توجه به این که بنیاد مستضعفان سال هاست که در حوزه تهیه غذا برای خانوارهای کم درآمد نیز فعالیت می نماید، می توانیم با این مجموعه در حوزه تهیه غذاهای غنی شده نیز همکاری داشته باشیم.

وی در انتها گفت: قطعاً همکاری مشترک بنیاد مستضعفان با پارک علم و فناوری البرز و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناورمحور این مجموعه، نویدبخش اتفاقات خوب خواهد بود.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1612

به "بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید