انتقاد تند ترامپ از شهردار هنگام ورود به لندن

به گزارش سهندبلاگ، رئیس جمهور آمریکا امروز دوشنبه برای سفری 3روزه وارد انگلیس شده است.

انتقاد تند ترامپ از شهردار هنگام ورود به لندن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا میخواهد در جریان سفر خود به انگلیس با ملکه الیزابت و ترزا می نخست وزیر این کشور دیدار کند.

رئیس جمهور آمریکا به محض ورود به لندن با انتشار توئیتی به شدت از صادق خان شهردار این شهر انتقاد و وی را یک بازنده کامل توصیف کرد.

شهردار لندن پیش از این از مقام های دولت انگلیس به دلیل دعوت از ترامپ به شدت انتقاد نموده بود.

صادق خان روز گذشته با انتشار مطلبی در هفته نامه آبزرور نوشته بود: ادبیات رئیس جمهور آمریکا مانند فاشیست های قرن 20 است. ترامپ یکی از مثال های شاخص افزایش تهدید دنیای است. هواداران راست افراطی در دنیا رو به رشد هستند و این مسئله تهدید علیه حقوق، آزادی و ارزش های ما به شمار می رود؛ یعنی همان چیزهایی که جوامع دموکراتیک و لیبرال ما به خاطر آن بیش از 70 سال است معروف شده اند.

ترامپ نیز با انتشار پیامی در توئیتر ابراز کرد: صادق خان که عملکرد کاملاً افتضاحی به عنوان شهردار لندن داشته، به شیوه ای احمقانه با رئیس جمهور ایالات متحده که مهمان دولت انگلیس و تاکنون مهمترین شریک و هم پیمان بریتانیا بوده، بد و زننده برخورد نموده است. او یک بازنده کامل است. او به جای پرداختن به من باید روی جرائم لندن تمرکز کند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین شهردار لندن را با شهردار نیویورک مقایسه کرد و اضافه کرد: صادق خان تا حد زیادی من را یاد دی بلاسیو شهردار بسیار نادان و بی کفایت نیویورک می اندازد که عملکرد افتضاحی داشت.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1890

به "انتقاد تند ترامپ از شهردار هنگام ورود به لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند ترامپ از شهردار هنگام ورود به لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید