افشای تحرکات نظامی آمریکا در عین الاسد

به گزارش سهندبلاگ، یک کارشناس امنیتی در عراق درباره اقدام آمریکا به استقرار اسلحه، تجهیزات و خودروهای زرهی جدید در پایگاه عین الاسد در الانبار هشدار داد و گفت که هدف از چنین اقدامی توسعه و ایجاد مرکز عملیات جنایتکارانه علیه الحشد الشعبی و گروه های مقاومت است.

افشای تحرکات نظامی آمریکا در عین الاسد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، امیر عبدالمنعم الساعدی کارشناس امنیتی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه اظهار داشت: اطلاعاتی وجود دارد که آمریکا اقدام به انتقال برخی تجهیزات و ماشین آلات نظامی و نیز بخش هایی از سامانه پاتریوت به پایگاه عین الاسد در الانبار کرده است و آمریکا این تجهیزات را از پایگاه هایش در کویت یا یکی از ناوبرهایش در خلیج فارس منتقل می کند.

وی اضافه نمود: تحرکات آمریکا در عین الاسد با این هدف انجام می شود که این پایگاه به مرکزی برای انجام عملیات جنایتکارانه علیه الحشد الشعبی و دیگر گروه های مقاومتی شود که در نوار مرزی عراق و سوریه مستقر هستند.

این کارشناس عراقی شرح داد، آمریکا به تروریست های دست پرورده خود در صحرای بین عراق و سوریه توصیه کرده است با انجام عملیاتی جنایتکارانه، الحشد الشعبی را درگیر عملیات امنیتی کنند.

وی اظهار داشت، طرف آمریکایی سعی می کند این منطقه مرزی میان عراق و سوریه را از الحشد الشعبی خالی کند تا موطن جدیدی برای تروریست ها در داخل عراق، پس از محاصره شدن شان در سوریه، تشکیل شود.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7727

به "افشای تحرکات نظامی آمریکا در عین الاسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تحرکات نظامی آمریکا در عین الاسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید