اختصاص عواید هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست به سیل زدگان

به گزارش سهندبلاگ، دبیر هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از اختصاص همه عوائد این رویداد زیست محیطی به سیل زدگان اخیر در کشور اطلاع داد.

اختصاص عواید هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست به سیل زدگان

به گزارش مهر، آرزو آقا محمدی، دبیر هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست گفت: در کنار اهداف از قبل مشخص شده این نمایشگاه، با توجه به مصائب زیست محیطی اخیر، در نقاط مختلف کشور، از جمله ویژگی های مهمی که در برنامه های نمایشگاه گنجانده شده برنامه های مرتبط با سیل است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه بین المللی محیط زیست از حالت نمایشی صرف خارج شده و به یک نمایشگاه راهبردی تبدیل شده است، بر همین اساس پیش بینی شده کارگاه های آموزشی، پنل های تخصصی و چند مناظره در این مورد برگزار گردد.

آقامحمدی توضیح داد: همه عوائد این نمایشگاه همراه با اقلام و یاری های جمع آوری شده در آن به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد، بر همین اساس هر کس که در این نمایشگاه مشارکت و بازدید داشته باشد یا از آن حمایت کند از حامیان سیل زدگان محسوب می گردد.

وی ادامه داد: این دوره از نمایشگاه با استقبال بی نظیر شرکت کنندگان روبرو شده است و بیش از 600 شرکت و نهاد در قالب 7 سالن در این نمایشگاه حضور دارند. در عین حال هر سالن به یک موضوع خاص اختصاص یافته و نهادها و شرکت های مرتبط با آن موضوع در سالن حضور خواهند یافت.

آقامحمدی یادآور کرد: رد پای آب، حیات وحش و تنوع زیستی، جنگل، سرزمین پایدار، هوای پاک، انرژی پاک و رد پای کربن و زمین پاک، شهر پایدار و جوامع پایدار از جمله موضوعاتی است که هر یک در سالن های مجزا موضوعات مختلفی را برای بازدیدکنندگان به نمایش خواهند گذاشت.

وی گفت: در این سالن همچنین پاتوق های سبز پیش بینی شده که اغلب پنل ها و کارگاه ها آموزشی در این پاتوق ها برگزار می گردد و در کنار برگزاری نمایشگاه، مسابقات عکاسی، برای بازدید دانش آموزان و دانشجویان نیز پنل خاصی پیش بینی شده تا بهره بیشتری از نمایشگاه ببرند.

آقامحمدی اعلام کرد: اختتامیه نمایشگاه نیز عصر روز سه شنبه 27 فروردین همراه با رونمایی از آهنگی با مضمون محیط زیستی با اجرای علیرضا افتخاری برگزار خواهد شد. تقدیر از فعالان محیط زیست، محیط بانان فعال، صنایع سبز و غرفه های برتر از دیگر برنامه های در مراسم اختتامیه است.

به گزارش مهر، هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از تاریخ 24 فروردین ماه سال 1398 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در فضایی به مساحتی بیش از 10 هزار متر برگزار می گردد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1274

به "اختصاص عواید هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست به سیل زدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص عواید هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست به سیل زدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید