احداث بیش از 31 هزار تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید

به گزارش سهندبلاگ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در طول شش سال گذشته در دولت حدود یک چهارم تخت های بیمارستان ساخته شده در طول تاریخ ایران احداث شده که معادل 31 هزار و 500 تخت بیمارستانی بوده است.

احداث بیش از 31 هزار تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید

به گزارش خبرنگاران، حسن قاضی زاده هاشمی در جشن بهره برداری بیمارستان 32 تختخوابی باشت، افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید تا کنون اقدامات بسیار خوبی در جهت ساخت بیمارستان اجرا شده که در طول تاریخ این استان بی سابقه بوده است.

وی اعلام کرد: با توجه به به این که کشور پهناور بوده، تربیت متخصص یک امر پرهزینه و زمان بر است. در همین راستا کمبود پزشکان متخصص در بیمارستان شهرستان باشت دیده می گردد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توضیح داد: باید انتظار داشت این مسائل به تدریج رفع گردد.

قاضی زاده هاشمی مطرح نمود: دولت تدبیر و امید از ابتدای کار خود تاکنون از ساخت بیمارستان و ایجاد تخت های بیمارستانی و تجهیزات درمانی به خوبی حمایت نموده است.

وی گفت: در طول شش سال گذشته در دولت حدود یک چهارم تخت های بیمارستان ساخته شده در طول تاریخ ایران احداث شده که معادل 31 هزار و 500 تخت بیمارستانی بوده است.

همچنین غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان باشت با همت دولت و مسئولان ساخته شد.

وی اعلام کرد: این بیمارستان دارای امکانات و تجهیزات بسیار خوبی است.

تاجگردون افزود: با توجه به قول مساعد وزیر بهداشت امیدواریم شاهد پرداخت مطالبات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی درسال های 94 تا 95 باشیم.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 265

به "احداث بیش از 31 هزار تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث بیش از 31 هزار تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید