آشپزخانه تمام رباتیک به جای صاحبخانه آشپزی می نماید

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، استارت آپ انگلیسی مولی رباتیکز یک آشپزخانه کاملاً اتوماتیک ساخته تا فرایند پخت و پز را به طور کامل انجام دهد. به این ترتیب صاحب خانه آزاد است وقت خود را صرف امور دیگر کند.

آشپزخانه تمام رباتیک به جای صاحبخانه آشپزی می نماید

این آشپزخانه رباتیک طی 6 سال توسعه یافته و اکنون شرکت سازنده آماده است تا آن را در خانه های واقعی نصب کند. این آشپزخانه در حقیقت یک جفت بازوی رباتیک است که بالای تجهیزات نصب می شوند. آنها به وسیله یک شاسی آویزان هستند که در یک سیستم ریلی روی سقف یکپارچه شده است. شرکت آلمانی Schunk نیز در توسعه آشپزخانه همکاری نموده است.

شرکت مولی برای آنکه وعده های غذایی ایده آلی آماده کند به طور مستقیم با سرآشپزها همکاری نموده تا دستورهای غذا را در سیستم وارد کند. سرآشپزها کاری فراتر از تایپ مواد لازم، اندازه گیری مواد و هدایت گام به گام به وسیله رایانه انجام می دهد. آنها در حقیقت دستور غذایی را برای ضبط زنده در حالت سه بعدی آماده می نمایند. سیستم رباتیک می تواند فعالیت های سرآشپز را ردیابی کند و با توجه به الگوریتم هایی مخصوص حرکات انسانی را به دیجیتالی تبدیل کند. مولی تا به امروز بیش از 5 هزار دستور غذا در سیستم خود ثبت نموده است.

صاحبخانه به وسیله یک نمایشگر عظیم که شامل انواع مختلف دستورهای غذایی است، می تواند آشپزخانه را کنترل کند. همچنین هر دستور غذایی بر اساس عواملی مختلف از جمله محدودیت های خوراکی و نوع آشپزی قابل آنالیز است.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12380

به "آشپزخانه تمام رباتیک به جای صاحبخانه آشپزی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشپزخانه تمام رباتیک به جای صاحبخانه آشپزی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید